توجه: سفارشات ثبت شده از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ الی ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۵ فروردین به بعد ارسال خواهند شد.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته بندی
محصـولات
پاسخگویی (9-17):3134 519 0915

تامیـن کننده رسـمی سطح یک آی مد Imed

دروشیت چیست
دروشیت یا زیرانداز بیمارستانی، به‌عنوان یک وسیله بهداشتی، به مراقبت بهتر از عزیزانمان کمک می‌کند. دروشیت بیمار یکی از ابزارهای حیاتی برای بهبود شرایط بیماران و ایجاد راحتی در مراقبت‌های روزانه آن‌ها است. در ادامه مفصل توضیح خواهیم داد که دروشیت چیست؟ و شما را با انواع دروشیت یا همان زیرانداز بیمار، کاربردهای دروشیت یکبارمصرف آشنا خواهیم کرد.
تیم محتوا
لوله ساکشن چیست
لوله ساکشن چیست؟ این لوله‌ها با اتصال به دستگاه ساکشن، باعث خروج ترشحات و خون در حین جراحی می‌شوند. در این مطلب، در مورد این ابزار بیشتر بخوانید.
تیم محتوا
انواع تخت معاینه پزشکی چیست
انواع تخت معاینه پزشکی بدونن‌شک یکی از ضروری‌ترین تجهیزات برای انجام معاینات عمومی و تخصصی توسط پزشک است؛ اما تخت معاینه پزشکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد که باعث تمایز این تخت با دیگر انواع تخت شده است. در این مقاله با چیستی و انواع تخت معاینه پزشکی آشنا خواهیم شد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.
تیم محتوا
اسپکولوم چیست
اسپکولوم چیست؟ کاربردهای اسپکلوم چیست؟ | آشنایی با انواع اسپکولوم (Speculum) و کاربردهای آن در علم پزشکی مانند مدل های واژینال، بینی، گوش و ...
تیم محتوا
دستکش پزشکی جراحی یک بار مصرف
در این مقاله به بررسی انواع دستکش پزشکی ، دستکش جراحی و دستکش های یکبار مصرف می‌پردازیم که قطعاً روند انتخاب دستکش را برایتان ساده‌تر خواهد کرد.
Mabna
BMI چیست
bmi چیست؟ حتماً این سوال برای شما هم وقتی اولین بار این اصطلاح شنیده‌اید پیش آمده است. در موقعیت‌های مختلف ممکن است بارها و بارها این اصطلاح به گوشتان خورده باشد. حتی ممکن است در مطب پزشک یا توسط شخص ...
Mabna
تجهیزات پزشکی چیست
تجهیزات پزشکی چیست ؟ ملزومات و دستگاه هایی که به صورت تخصصی در فرایند تشخیص پیشگیری ، پایش ، درمان و کاهش بیماری ها به انسان کمک می کنند ، را به صورت عامه تجهیزات پزشکی می گویند.
Mabna
بهترین دستگاه های تست قند خون
اگر قصد خرید دقیق ترین و بهترین دستگاه تست قند خون را دارید، ما در این مقاله 5 تا از بهترین و دقیق ترین دستگاه های اندازه گیری قند خون را معرفی خواهیم کرد
Mabna
بهترین فشارسنج های دیجیتالی
اگر به دنبال خرید بهترین فشارسنج یا دستگاه اندازه گیری فشار خون هستید؛ ما تعدادی از بهترین و دقیق ترین فشارسنج های دیجیتالی بازویی و مچی خانگی را معرفی میکنیم.
Mabna
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول