حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته بندی
محصـولات
پاسخگویی (9-17):3134 519 0915

تامیـن کننده رسـمی سطح یک آی مد Imed

Terms and Conditions
image-copyright

تصاویر محصولات موجود در سایت

– اغلب تصاویر محصولات موجود در سایت توسط تیم عکاسی و فنی مبنا مدیک طراحی و آماده شده است و انتشار یا استفاده از آنها بدون هماهنگی مجاز نمی باشد.

– لازم به ذکر است عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد و ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

free-Post

شرایط ارسال سفارشات

– هزینه ارسال کلیه سفارشات به عهده مشتری بوده و به صورت پسکرایه هنگام تحویل بسته توسط مامور پست، تیپاکس و غیره … از مشتری اخذ می شود.

– ارسال سفارشات در شهر مشهد توسط پیک و در کمترین زمان ممکن (24 الی 48 ساعت)  با هماهنگی مشتری انجام میشود.

– لازم به ذکر است امکان پرداخت وجه کل سفارش در محل هنگام دریافت سفارش در حال حاضر فقط در شهر مشهد امکان پذیر میباشد.

– در صورت وجود مشکل از سمت فروشگاه مبنا مدیک در مواردی مانند ضمانت اصالت محصول که دارای شرایط بازگشت محصول و مورد تایید پشتیبانی مبنامدیک بوده پس از هماهنگی جهت ارسال محصول هزینه های ارسال آن سفارش توسط شرکت مبنا مدیک به مشتری پرداخت میشود.

waranty

شرایط بازگشت کالا و گارانتی محصولات

– کلیه محصولات به صورت آکبند و پلمب میباشند و به طور کلی شامل عودت و بازگشت کالا نمی باشند. فقط در شرایط خاصی که در ادامه توضیح داده شده است امکان استفاده از سرویس ضمانت اصالت و بازگشت کالا وجود خواهد داشت که فقط با هماهنگی پشتیبانی صورت میگیرد.

– موارد مربوط به گارانتی محصولات (مانند خرابی دستگاه فشارسنج و …) به عهده شرکت گارانتی کننده محصول بوده و طبق شرایط و روال همان شرکت صورت میگیرد و خارج از تعهدات تجهیزات پزشکی مبنا بوده. لازم به ذکر است که اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

– در صورت وجود مشکل و امکان استفاده از شرایط گارانتی محصول، کلیه امور مربوطه از قبیل ارسال، پیگیری و … به عهده خود مشتری بوده و شرکت مبنا هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد.

– لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط تیم پشتیبانی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص و مشکل از سمت فروشگاه آنلاین مبنامدیک، مانند مشکل در اصالت کالا و یا مغایرت محصول با مشخصات ثبت شده در سایت (تا نهایت 24 ساعت پس از دریافت محصول) مشمول استفاده از سرویس بازگشت کالا خواهد شد.

– در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود (مانند بسته بندی، لوازم جانبی و …) توسط شرکت مبنا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط بازگشت کالا می شود.

– در صورتی که موجودی کالای مورد نظر در فروشگاه اینترنتی مبنامدیک به اتمام رسیده باشد، و یا فروشگاه امکان تعویض کالای مرجوعی را با کالای جایگزین نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

– آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل ضمانت، گارانتی و یا عودت محصول (بازگشت کالا) نمی باشد. جهت اطلاع بیشتر از شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

chat

حتماً توجه کنید ... !

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی مبنا مدیک تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با شرکت و یا تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین مبنا مدیک جداً، خودداری کنید.

– درخواست خود را چطور به تیم پشتیبانی اطلاع دهید؟ از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

1- با شماره موبایل پشتیبانی 09155193134 (پاسخگویی 9 صبح الی 6 بعد از ظهر) و یا تلفن ثابت شرکت 8068 3223-051 (پاسخگویی روزهای کاری در تایم اداری) تماس بگیرید.

2- ارسال پیام در برنامه واتساپ به صورت شبانه روزی، حتی در ایام تعطیل (شماره واتساپ: 09155193134)

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول

Notice: Undefined index: in /home/mabnamed/domains/mabnamedic.ir/public_html/wp-content/themes/mweb-digiland-pro/includes/mweb_core/mweb_action.php on line 0