حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دسته بندی
محصـولات
پاسخگویی (9-17):3134 519 0915

تامیـن کننده رسـمی سطح یک آی مد Imed

ارتبـاط با مـا

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و مطالب مهم ما آگاه باشید، همچنین میتوانید از طریق برنامه های پیام رسان و راه های ارتباطی دیگر با ما در ارتباط باشید.

چنانچه قادر به خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین نیستید، می‌توانید  از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا از طریق راه های ارتباطی دیگر سفارش کالای خود را انجام دهید. همکاران ما در تیم پشتیبانی مرکز همواره آماده ثبت و ارسال کالاهای شما هستند.

فـرم تمـاس با ما

لطفا قبل از طرح هرگونه سوال و پرسش ابتدا بخش سوالات متداول را مطالعه نموده، سپس در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب موضوع خود را جهت بررسی با ما مطرح کنید.

سـوالات متـداول

بله، از آنجایی که فروشگاه تجهیزات پزشکی مبنا در شهر مشهد مستقر است ، لذا خرید و تحویل سفارش برای مشتریان حاضر در شهر مشهد امکان ‌پذیر خواهد بود.

سفارش محصولات در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته از طریق سایت امکان پذیر است. همچنین امکان ثبت سفارش تلفنی در ایام کاری ساعات 9 الی 17 وجود دارد.

فروشگاه آنلاین مبنا مدیک دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

همچنین دارای جواز کسب از اتحادیه تجهیزات پزشکی مشهد (کد 394) ، اخذ نماد ساماندهی، تامین کننده رسمی و مجاز سطح یک آی مد (imed) و سایر مجوزهای مربوطه که برای مشاهده و استعلام آنها میتوانید به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که شرکت تجهیزات پزشکی مبنا واقع در شهر مشهد با بیش از 12 سال سابقه و اعتبار همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی آنها بوده است.

کلیه محصولات موجود در سایت دارای ضمانت اصالت و همچنین سلامت فیزیکی کالا بوده که در صورت وجود مشکل همکاران ما پاسخگوی آن هستند.

کلیه سفارشات به سراسر کشور از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد.

زمان آماده سازی و ارسال سفارشات ثبت شده از لحظه تایید پرداخت حداکثر تا 24 ساعت بعد صورت می گیرد. بسته به فاصله شهر مقصد از شهر مشهد حدود 48 الی 72 ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد.

همچنین سفارش های ثبت شده برای شهر مشهد ظرف کمتر از 24 ساعت توسط پیک ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود.

اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایت 24 ساعت بعد، مبلغ به حساب مبدا بازگشت داده میشود.

اگر پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین، پیامک تایید برای شما ارسال نشد و در اولین فرصت روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با برقراری تماس با شماره های پشتیبانی (09155193134) و یا پیام رسان واتساپ موضوع را جهت پیگیری بیشتر مطرح نمایید.

شرکت تجهیزات پزشکی مبنا در حال حاضر هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و فروشگاه اصلی آن نیز در شهر مشهد است. جهت همکاری در زمینه های مختلف کاری و یا فروش کلی محصولات با قیمت همکاری میتوانید از طریق راه های ارتباطی (09155193134) موضوع را با ما مطرح نمایید.

پس از تکمیل سفارش و تایید بخش مالی جهت ارسال، سفارش در نوبت ارسال قرار خواهد گرفت که در هر مرحله پیامک مربوطه به شماره موبایل مشتری ارسال خواهد شد. همچنین در صورتی که برای خود حساب کاربری ساخته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه “حساب کاربری” بخش سفارشات، از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

لازم به ذکر است پس از اینکه سفارشات ارسال میشود، کد رهگیری پستی جهت بررسی از طریق “سامانه رهگیری مرسولات پستی” در اختیار مشتری (از طریق پیامک) قرار خواهد گرفت.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول

Notice: Undefined index: in /home/mabnamed/domains/mabnamedic.ir/public_html/wp-content/themes/mweb-digiland-pro/includes/mweb_core/mweb_action.php on line 0